37. min. 1-0 Martin Rosleff
70. min 2-0 Magnus Algreen
I lørdags spillede U19 mod Frem som til daglig spiller i 2. division og i efteråret blev nummer 6. Vi mødte dem i en træningskamp i november og tabte 4-3, så med et blandet U17/19 hold pga. vinterferien var det spændende, at se om holdet kunne stå distancen. For mig som træner var det vigtigst at se hvor U17 spillerne var, da jeg har arbejdet med dem tidligere og ikke fik afleveret alle på den bedste måde. Her tænker jeg selvfølgelig på Rasmus Søe og Martin Rosleff.
Og de gjorder en god figur, Rasmus Søe spillede hele kampen og arbejdede konstant på midtbanen. Martin Rosleff lavede en kasse og spillede en god 2. halvleg. Ligeså gjorder Emil Laursen også en god figur og Oliver spiller sig op i 2. halvleg. Kasper Morsing så vi ikke så meget i offensiven, men gør det godt i defensiven. Laust (målmand) gør det enkelte og det er tydeligt at se han er skolet. Jeg håber jeg bliver i klubben og vil se frem til at arbejde med ham til sommer.
Fra U17 var følgende med, Martin Rosleff, Rasmus Søe, Emil Laursen, Oliver Rasmussen, Laust (målmand) og Kasper Morsing, derudover har vi Adam Kolberg som har været med hele efteråret og Joachim Vinther som lige er rykket op. Til at støtte/supplere dem havde vi 8 spillere fra egen trup, som også gjorder det jeg forventede.
I de første 35 min. spillede vi ikke godt. Vi var dårlige til at spille op på de to forreste, som skulle ligge den af, for derefter at sætte vores kanter i gang. Spillerne fokuseret i stedet på det direkte spil, hvilket gav mange omstillinger fra VI til DE. Målet til 1-0 var lige efter optakten, et hurtigt genpres (3:4) og med ganske få berøringer, score Rosleff sikkert i det lange hjørne.
Spillemæssigt blev 2. halvleg bedre end første. Vi begyndte at spille mellem kæderne og lavede ikke så mange sjuske fejl som i første halvleg og det bliver fortjent 2-0 ved Magnus Algreen, efter en first timer fra Rasmus Søe.
Set over hele kampen havde holdet mange kollektive fejl. Noget jeg kan leve med på nuværende tidspunkt, da det var en sammensat trup. De 8 U19 spillere som var med i dag, lever fuldt ud op til de forventninger, mhs til ansvar for de yngre, som jeg havde til denne kamp.
Det vigtigst var at ingen faldt igennem hverken spillemæssigt eller fysisk og at spillerne stod sammen som hold.