Forsiden · Sidelinien · Nyheder · Kontakt · Hold · Søg · Links
Sidelinien
U19.2 skuffede
Seniorstart
Op og ned for årg. 2000
U-15 Sejr
U19 er ikke kommet g...
U19.2 var overbevisende
Frederica-kamp flytt...
Bussen til Gladsaxe ...
U 17 orientering
96'er til USA Olympi...
Netikette for Sidelinien
SBIs hold
DBU/SBU
DGI
Ugens kampe
Holdoversigt
Eliteafdelingen
U21 A
Serie 1
U-19 2. division
U-17 2. division
Om SBI
Klubhuset
Kontingent
Kort om SBI
Logo
Organisation
Politikker
Sponsorer
Trænersupport
U12 Børnefodbold
Venskabsklubber
Arkiv
Tøj- og udstyrssponsor
Nike
De støtter SBI
Sponsorer
Tøjsponsorer
SBI's Venner
Navneklubben
Red Vikings
OK Benzin
Dinitrol
Se indlæg
SBI - Slagelse Boldklub & Idrætsforening | Sidelinien | Eliteafdelingen
Forfatter U19 - sejr over Køge
John Lynge
Brugere

Antal indlæg: 223
Lagt på d. 27/02/2010 22:02
U19 – Køge 3-0 (3-0)

10. min. Peter Rahn
30. min. Anders Hunsballe (straffe)
42. min. Magnus Algreen

Efter en god trænings uge, hvor alle var hjemvendt fra skiferie, skulle vi se om holdet var hvor det p.t. skulle være. 16 spillere var udtaget, men en kom for sent, så han så kampen fra sidelinen. Køge var vi i række med i efteråret og vandt her 5-0, uden vi spillede godt. I dag så vi et Køge hold som ikke ville spille med. Vi var klasser bedre end dem og skulle have vundet noget større. 2. halvleg bliver 0-0 og det er ikke godt nok mod dette Køge hold, men jeg kan leve med det, da vi ikke har arbejdet med afslutningsspillet endnu.

Taktikken var vi skulle være spilstyrende, kunne spille i de små rum med den tålmodighed som er nødvendig, både i under- og overtal situationer. Det blev løst tilfredsstillende, dog skal skarpheden på den sidste 1/3 del af banen være meget bedre. Endnu engang score begge vores angribere, hvor vi har lavet deres arbejdsbetingelser om i vores opspil. I dag leverer vores kanter, samt den centrale midtbane et solidt arbejde. Peter Rahn fik chancen i angrebet og gjorder det godt. Det samme gælder Simon Rasmussen, som fik sin første hele kamp i lang tid.
Bagkæden lavede alt for mange sjuske fejl under vores opspil og sætte sig selv under pres. Havde vi mødt en skarp modstander var dette blevet straffet med mål. Dog skal Emil Larsen skårnes i denne kritik.

Målet til 1-0 var lige efter bogen. Efter at have spillet centralt på egen bane, sendes vores venstre kant af sted. Johan Malmberg som spillede en god 1. halvleg, laver et perfekt indlæg til Peter Rahn, som score i 2 forsøg. Peter Rahn er også på spil i vores andet mål. Efter en drible tur bliver han nedlagt i feltet. Anders Hunsballe score sikkert på dette straffe. Magnus Algreen score også i 2 forsøg, efter et af vores mange indlæg. I dag skulle han nok have lavet 3 kasser, så i pausen blev han skiftet med Ümid Ghadimi. Men lige meget hjalp det. Nu var det bare Ümid Ghadimi som brændte de store chancer. Jeg tror i kender næste uges træningstema, hvis det danske vejr tillader det.

Vi fik rigtig meget plads at spille på i dag. Og det er positivt, at ingen begyndte at drible, men at vi fortsatte spillet med ganske få berøringer.

Næste kamp er søndag d. 7. marts kl. 1300 i Greve.

Mhv. John Lynge
Spring til debat:
FC Vestsjælland
Sponsorer
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.